KAWAN2 FOLLOWERS ALAM SIBER...terima kasih kerana sudi bersama saya..

Wednesday, 5 December 2012

Pink & Purple Hantaran Pertunangan

Assalam sahabat sahabat semua...lama akak Norli x bersiaran. rumah akak dah naik habuk 4 ke 5 inci. Ni tengah mengilaplah ni....Maaf banyak sangat urusan ...hingga terpaksa akak tinggalkan blog ni kejap. Tapi hati ni tetap rindu nak berblog walaupun blog Norlilovescake ni x sehebat mana pun...  Yg sibuk menghilang ni tak le kemana akak ni..cuma sekadar ulang alik jaga cucu d IPOH... menjaga ayah yg uzur hinggalah kehilangan ayah tersayang pada 28Nov. lepas  ( kejap ja ayah dah pergi 8 hari meninggalkan kami sekeluarga ) dan kini temankan emak d kmpung yg keseorangan. Hari ni off day akak so..balik d rumah nk uruskan keperluan d rumah pulaq.... Ok... ni akak selitkan gmbar pertunangan anak saudara akak baru baru ni.. Jom lah kita cucu mata...

Kek Fondant 7" chocolate moist  dgn hand made flowers soft pink purple ikut thema...memang suka kek ni..



Kek siap d atas persada yg berhias indah.....


 Apam Dot dot tersusun indah d dalam bakul....sweet colour dia.....


Ni semua set pertunangan yg akak buatkan tempuh hari....dari set bakul hingga ke barangan dlm bakul...


Ikut2 nak buat sendiri coklate tu...tpi dek kerana kekurangan masa...main beli ja coklate tu...



Ni set cincin dan bekas gula untuk majlis menyuapkan gula pada bakal tunang Syazwan...




TEPAK SIREH....memang x tinggal pada setiap majlis.....sweetkan...insyaallah tahun depan majlis perkawinan pulaq..bergelutlah pulaq ..majlis bulan May nanti...Mohon Allah beri kekuatan untuk membantu dlm majlis berikutnya...AAmiin...



6 comments:

  1. Salam Kak norli ....
    Takziah atas permergian ayah tersayang...

    Cantik hantaran kat atas tu..

    ReplyDelete
  2. salam kenal dari jijel

    kuemu terlihat klasik dan ada juga yang modern, aku senang kuemu tidak banyak melibatkan fondant heheh jadi ingat kue masa dulu
    kunjungi blogku ya indogeria.blogspot.com makasih

    ReplyDelete
  3. Assalam Nita..maaf lmbat buka blog ni...sejak ayah tiada..akak yg temankan emak d kpg. Sana x dak line ternet...sooo tunggu balik Flat baru leh on line...Terima kasih atas ucapan takziah....terima kasih Nita...

    Salam kenal juga dari akak , Raini.. insyaallah akak ku kunjungi blog kamu nanti ya....:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails