KAWAN2 FOLLOWERS ALAM SIBER...terima kasih kerana sudi bersama saya..

Tuesday, 3 April 2012

Birthday DANEEYA ARYSSA - satu tahun

Hari ni..akak Norli upload gmbar Kek Daneeya dan Daneeya in person ( cucu K.Norli , anak akak norli yg nama dia Norashekeen). yg celebrate 1st Bufday dia kt Sungai Buluh last week end. Meriah..sungguh pasal ada budak2. Semua sepupu sepapat dia lah yg buat majlis meriah. Kak Norli x pndai nk mengarang..apa kata kita jamu mata ja lah ye....:)


Kek Mud salut dgn fondant.....Mak Tok lah..yg buat untuk cucu dia...

Mama Daneeya..tgh suapkan Nasi Tomato..tuk birthday girl...favourite dia...suka dia...

Keluarga BAHAGIA......moga d beri Allah keberkatan untuk mereka sekeluarga...aameen..


Daneeya..dgn sepupu dan sepapat dia...Mak Tok yg tgk pun suka sgt2...Syukur pada mu Ya Allah...kerana memberi peluang untuk gembira seperti mereka...Alhamdulillah..


Insyaallah...kalau d izin Allah...Mak Tok buat lagi Kek birthday untuk Neeya ya...

5 comments:

  1. ana (anissyacakes)4 April 2012 13:04

    salam kak norli sayang hee..lame tak tinggal komen kat blog akak...harap akak sihat..kek neeya tu sangat cantik dan comel setanding ngan kek org barat lah hee..akak dah profesional lah..tahniah...untunglah cucu tu nenek pandai wat kek...hepi besday daneeya

    ReplyDelete
  2. Waalikum salam Ana...Wah lama x dgr cerita...kita dok buat kek ni dh kurang masa berblog kan!!! Kdg2 bersawang giler blog...Apapun akak berbesar hati kerana Ana ingat dan sudi singgah d cini...Kek akak tu biasa ja..ana pun hebat jugak..Love U

    ReplyDelete
  3. Absolutely .. mmg cantek sangat2

    ReplyDelete
  4. Salam kak...Cantik...sangat.Mesti cucu akak akan ingat sampai bila2 Mak Tok di buat kak tu.

    ReplyDelete
  5. Assalam Nurul....
    Terima kasih....Nurul...cuba2 ja buat ntuk Daneeya..

    Ilhamkreatif..
    Terima kasih singgah...he..he...harap2 dia leh ingat...bila dia buka blog Mak Tok dia...nnti...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails