KAWAN2 FOLLOWERS ALAM SIBER...terima kasih kerana sudi bersama saya..

Thursday, 19 August 2010

Kerabu Kerang

KERABU KERANG....ha..ni pembuka selera..Akak ratah saja pun ta heran..sebesen pun leh habis! Org kata leh hiduplah kalau x dak nasi..Kerang ni kecik2 comei..tu yg manis tu.Kalau yg besar tu x sedap, rasa berhampas.Ni nk cerita pasal kerang ni...akak beli.Sebenarnya kat umah emak akak d JURU, tempat ternak kerang. D sana org yg ternak kerang..kalau penduduk dia pi depa bagi free aja.Berbudi betul org kuala Juru tu.Kalau minta sikit dia bagi byknya...Dah dok kena byk kali..last2 emak akak beli kalau nk makan.
Ramuan.:- kerang rebus, sambal belacan, taugeh celur, Bawang besar dmayang, Kerisik akak tumbuk, beras goreng d tumbuk & udang kering goreng tnpa minyak..tumbuk jugak.Baru dia sedap...


Ni rupa KERABU Kerang siap utk makannnn....

Ni x dak resepi..semua org tau..kan.cuma keputusan d tangan anda..Nak Buat atau Tak Mau..itu saja..Ni waiting utk d gaul..Gaul awal2 x best pasal..air taugeh nnti keluar cepat..tunggu lagi 10 minit nk berbuka baru gaul.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails